Publication detail

Strategic management tools aimed at enterprise value.

KONEČNÝ, M.

Czech title

Nástroje strategického řízení zaměřeného na hodnotu podniku. (Mezinárodní kolokvium.)

English title

Strategic management tools aimed at enterprise value.

Type

book chapter

Language

cs

Original abstract

Strategické řízení usiluje o trvalý růst tržní hodnoty podniku připadající na jednotku tržeb (obratu) při žádoucím růstu tržeb především tím, že stále dbá jednak o vytváření podmínek a schopností podniku. pro pružnou a rychlou reakci na vznikající podnikatelské příležitosti, jednak o úspěšné řízení procesních změn typu týmově připravovaných a realizovaných komplexních inovací vyšších řádů, zajišťující konkurenční schopnost podniku na světových trzích, další rozvoj podniku (objem odbytu), růst efektivnosti činnosti (růst zisku, rentability kapitálu při stálé platební schopnosti podniku). Zkušenosti podniků, kterým se ve světě v posledních více než deseti letech podařilo dosahovat trvalého růstu tržní hodnoty podniku.

Czech abstract

Strategické řízení usiluje o trvalý růst tržní hodnoty podniku připadající na jednotku tržeb (obratu) při žádoucím růstu tržeb především tím, že stále dbá jednak o vytváření podmínek a schopností podniku. pro pružnou a rychlou reakci na vznikající podnikatelské příležitosti, jednak o úspěšné řízení procesních změn typu týmově připravovaných a realizovaných komplexních inovací vyšších řádů, zajišťující konkurenční schopnost podniku na světových trzích, další rozvoj podniku (objem odbytu), růst efektivnosti činnosti (růst zisku, rentability kapitálu při stálé platební schopnosti podniku). Zkušenosti podniků, kterým se ve světě v posledních více než deseti letech podařilo dosahovat trvalého růstu tržní hodnoty podniku.

English abstract

Strategic management seeks a permanent increase in market value per unit of sales (turnover) for the desired revenue growth primarily by constantly ensure, first, the creation of conditions and capacity of the company.

Keywords in Czech

strategické řízení, hodnota podniku

Keywords in English

strategic management, enterprise value

RIV year

2002

Released

01.01.2002

Publisher

Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava.

Location

Ostrava

ISBN

80-248-0188-4

Book

Kolokvium

Edition number

1

Pages count

5

BIBTEX


@inbook{BUT55812,
  author="Miloš {Konečný},
  title="Nástroje strategického řízení zaměřeného na hodnotu podniku. (Mezinárodní kolokvium.)",
  booktitle="Kolokvium",
  year="2002",
  month="January",
  publisher="Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava.",
  address="Ostrava",
  isbn="80-248-0188-4"
}