Publication detail

Implementation of Marketing Concept in Company on Business Market

ŠIMBEROVÁ, I.

Czech title

Marketingová koncepce a její uplatňování v podniku se zřetelem na průmyslový trh

English title

Implementation of Marketing Concept in Company on Business Market

Type

presentation

Language

cs

Original abstract

V transformujících ekonomikách se marketing stal jedním z nejvíce se rozvíjejících manažerských nástrojů v podnikání. Průmyslový trh má svoje specifická pravidla. Klíč k úspěchu podniku na průmyslovém trhu je determinován potřebami a očekáváními zákazníků a jejich uspokojováním efektivněji než konkurence, když se podnik zaměří na dlouhodobou perspektivu spokojenosti.

Czech abstract

V transformujících ekonomikách se marketing stal jedním z nejvíce se rozvíjejících manažerských nástrojů v podnikání. Průmyslový trh má svoje specifická pravidla. Klíč k úspěchu podniku na průmyslovém trhu je determinován potřebami a očekáváními zákazníků a jejich uspokojováním efektivněji než konkurence, když se podnik zaměří na dlouhodobou perspektivu spokojenosti.

English abstract

In transformation economies is marketing the most developed managerial tool in business. Business market has its specifical rules. Key of success of company are determinated by needs and expectations of customers and customer satisfaction.

Keywords in Czech

trendy, marketingové koncepce, průmyslové trhy

Keywords in English

Marketing concept, Business Market, Transformation Economies

RIV year

2002

Released

01.01.2002

Publisher

FP VUT v Brně

Location

Brno

ISBN

80-214-2518-0

Book

Možné trendy strojírenských a elektrotechnických podniků se zřetelem na jihomoravský region

Edition number

11

Pages count

5