Publication detail
Implementation of Marketing Concept in Company on Business Market
ŠIMBEROVÁ, I.
Czech title
Marketingová koncepce a její uplatňování v podniku se zřetelem na průmyslový trh
English title
Implementation of Marketing Concept in Company on Business Market
Type
presentation
Language
cs
Original abstract
V transformujících ekonomikách se marketing stal jedním z nejvíce se rozvíjejících manažerských nástrojů v podnikání. Průmyslový trh má svoje specifická pravidla. Klíč k úspěchu podniku na průmyslovém trhu je determinován potřebami a očekáváními zákazníků a jejich uspokojováním efektivněji než konkurence, když se podnik zaměří na dlouhodobou perspektivu spokojenosti.
Czech abstract
V transformujících ekonomikách se marketing stal jedním z nejvíce se rozvíjejících manažerských nástrojů v podnikání. Průmyslový trh má svoje specifická pravidla. Klíč k úspěchu podniku na průmyslovém trhu je determinován potřebami a očekáváními zákazníků a jejich uspokojováním efektivněji než konkurence, když se podnik zaměří na dlouhodobou perspektivu spokojenosti.
English abstract
In transformation economies is marketing the most developed managerial tool in business. Business market has its specifical rules. Key of success of company are determinated by needs and expectations of customers and customer satisfaction.
Keywords in Czech
trendy, marketingové koncepce, průmyslové trhy
Keywords in English
Marketing concept, Business Market, Transformation Economies
RIV year
2002
Released
01.01.2002
Publisher
FP VUT v Brně
Location
Brno
ISBN
80-214-2518-0
Book
Možné trendy strojírenských a elektrotechnických podniků se zřetelem na jihomoravský region
Edition number
11
Pages count
5