Detail publikace

Marketingová koncepce a její uplatňování v podniku se zřetelem na průmyslový trh

ŠIMBEROVÁ, I.

Český název

Marketingová koncepce a její uplatňování v podniku se zřetelem na průmyslový trh

Anglický název

Implementation of Marketing Concept in Company on Business Market

Typ

audiovizuální tvorba

Jazyk

cs

Originální abstrakt

V transformujících ekonomikách se marketing stal jedním z nejvíce se rozvíjejících manažerských nástrojů v podnikání. Průmyslový trh má svoje specifická pravidla. Klíč k úspěchu podniku na průmyslovém trhu je determinován potřebami a očekáváními zákazníků a jejich uspokojováním efektivněji než konkurence, když se podnik zaměří na dlouhodobou perspektivu spokojenosti.

Český abstrakt

V transformujících ekonomikách se marketing stal jedním z nejvíce se rozvíjejících manažerských nástrojů v podnikání. Průmyslový trh má svoje specifická pravidla. Klíč k úspěchu podniku na průmyslovém trhu je determinován potřebami a očekáváními zákazníků a jejich uspokojováním efektivněji než konkurence, když se podnik zaměří na dlouhodobou perspektivu spokojenosti.

Anglický abstrakt

In transformation economies is marketing the most developed managerial tool in business. Business market has its specifical rules. Key of success of company are determinated by needs and expectations of customers and customer satisfaction.

Klíčová slova česky

trendy, marketingové koncepce, průmyslové trhy

Klíčová slova anglicky

Marketing concept, Business Market, Transformation Economies

Rok RIV

2002

Vydáno

01.01.2002

Nakladatel

FP VUT v Brně

Místo

Brno

ISBN

80-214-2518-0

Kniha

Možné trendy strojírenských a elektrotechnických podniků se zřetelem na jihomoravský region

Číslo edice

11

Počet stran

5