Detail publikace
Marketingová koncepce a její uplatňování v podniku se zřetelem na průmyslový trh
ŠIMBEROVÁ, I.
Český název
Marketingová koncepce a její uplatňování v podniku se zřetelem na průmyslový trh
Anglický název
Implementation of Marketing Concept in Company on Business Market
Typ
audiovizuální tvorba
Jazyk
cs
Originální abstrakt
V transformujících ekonomikách se marketing stal jedním z nejvíce se rozvíjejících manažerských nástrojů v podnikání. Průmyslový trh má svoje specifická pravidla. Klíč k úspěchu podniku na průmyslovém trhu je determinován potřebami a očekáváními zákazníků a jejich uspokojováním efektivněji než konkurence, když se podnik zaměří na dlouhodobou perspektivu spokojenosti.
Český abstrakt
V transformujících ekonomikách se marketing stal jedním z nejvíce se rozvíjejících manažerských nástrojů v podnikání. Průmyslový trh má svoje specifická pravidla. Klíč k úspěchu podniku na průmyslovém trhu je determinován potřebami a očekáváními zákazníků a jejich uspokojováním efektivněji než konkurence, když se podnik zaměří na dlouhodobou perspektivu spokojenosti.
Anglický abstrakt
In transformation economies is marketing the most developed managerial tool in business. Business market has its specifical rules. Key of success of company are determinated by needs and expectations of customers and customer satisfaction.
Klíčová slova česky
trendy, marketingové koncepce, průmyslové trhy
Klíčová slova anglicky
Marketing concept, Business Market, Transformation Economies
Rok RIV
2002
Vydáno
01.01.2002
Nakladatel
FP VUT v Brně
Místo
Brno
ISBN
80-214-2518-0
Kniha
Možné trendy strojírenských a elektrotechnických podniků se zřetelem na jihomoravský region
Číslo edice
11
Počet stran
5