Publication detail
Information Marketing
ZINECKER, M.
Czech title
Marketing informací
English title
Information Marketing
Type
conference paper
Language
cs
Original abstract
Článek zdůrazňuje roli informací v zahraničním obchodě a jeho cílem je podat přehled o aktivitách státu v oblasti poskytování informací českým exportérům. Neomezuje se však na pouhý popis systému, ale snaí se postihnout i základní trendy vývoje této části státní proexportní politiky, a to jak v rámci České republiky, tak i v rámci celosvětovém.
Czech abstract
Článek zdůrazňuje roli informací v zahraničním obchodě a jeho cílem je podat přehled o aktivitách státu v oblasti poskytování informací českým exportérům. Neomezuje se však na pouhý popis systému, ale snaí se postihnout i základní trendy vývoje této části státní proexportní politiky, a to jak v rámci České republiky, tak i v rámci celosvětovém.
English abstract
This article is featuring the information role in the foreign trade and its aim to give overview about state´s activities in the sphere of information provision to Czech exporters. The article doesn´t stint on description of this system, but it studies basic trends of evolution of this part of export policy.
Keywords in English
information, foreign trade, support of export
Released
01.01.2002
Publisher
Provozně ekonomická fakulta, Mendelova zemědělská a lesnická universita v Brně
Location
Brno
ISBN
80-7302-035-1
Book
Firma a konkurenční prostředí
Pages count
389
BIBTEX
@inproceedings{BUT9913,
author="Marek {Zinecker},
title="Marketing informací",
booktitle="Firma a konkurenční prostředí",
year="2002",
month="January",
publisher="Provozně ekonomická fakulta, Mendelova zemědělská a lesnická universita v Brně",
address="Brno",
isbn="80-7302-035-1"
}