Detail publikace

Marketing informací

ZINECKER, M.

Český název

Marketing informací

Anglický název

Information Marketing

Typ

článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus

Jazyk

cs

Originální abstrakt

Článek zdůrazňuje roli informací v zahraničním obchodě a jeho cílem je podat přehled o aktivitách státu v oblasti poskytování informací českým exportérům. Neomezuje se však na pouhý popis systému, ale snaí se postihnout i základní trendy vývoje této části státní proexportní politiky, a to jak v rámci České republiky, tak i v rámci celosvětovém.

Český abstrakt

Článek zdůrazňuje roli informací v zahraničním obchodě a jeho cílem je podat přehled o aktivitách státu v oblasti poskytování informací českým exportérům. Neomezuje se však na pouhý popis systému, ale snaí se postihnout i základní trendy vývoje této části státní proexportní politiky, a to jak v rámci České republiky, tak i v rámci celosvětovém.

Anglický abstrakt

This article is featuring the information role in the foreign trade and its aim to give overview about state´s activities in the sphere of information provision to Czech exporters. The article doesn´t stint on description of this system, but it studies basic trends of evolution of this part of export policy.

Klíčová slova anglicky

information, foreign trade, support of export

Vydáno

01.01.2002

Nakladatel

Provozně ekonomická fakulta, Mendelova zemědělská a lesnická universita v Brně

Místo

Brno

ISBN

80-7302-035-1

Kniha

Firma a konkurenční prostředí

Počet stran

389

BIBTEX


@inproceedings{BUT9913,
  author="Marek {Zinecker},
  title="Marketing informací",
  booktitle="Firma a konkurenční prostředí",
  year="2002",
  month="January",
  publisher="Provozně ekonomická fakulta, Mendelova zemědělská a lesnická universita v Brně",
  address="Brno",
  isbn="80-7302-035-1"
}