Detail publikace
Aplikace statistických metod v marketingovém výzkumu
ŠIMBEROVÁ, I.
Český název
Aplikace statistických metod v marketingovém výzkumu
Anglický název
Apllication of the Statistical Methods in the Marketing Research
Typ
článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus
Jazyk
cs
Originální abstrakt
Příspěvek demonstruje na základě zpracování výsledků provedeného předvýzkumu, který se zabývá problematikou uplatnění moderní marketingové filozofie – Total Customer Satisfaction v českých firmách aplikaci následujících statistických metod : korelační analýza, shluková hierarchická analýza s využitím euklidovské metriky a metody nejvzdálenějšího souseda (Furthest).
Český abstrakt
Příspěvek demonstruje na základě zpracování výsledků provedeného předvýzkumu, který se zabývá problematikou uplatnění moderní marketingové filozofie – Total Customer Satisfaction v českých firmách aplikaci následujících statistických metod : korelační analýza, shluková hierarchická analýza s využitím euklidovské metriky a metody nejvzdálenějšího souseda (Furthest).
Anglický abstrakt
The paper is based upon the demostration of the following statistic methods: correlation analysis, cluster hierarchical analysis with the use of the Euclid’s metrics and method of the furthest neighbor (Furthest) through the pre-research.The pre-research deals with the question of the application of the modern marketing philosophy – Total Customer Satisfaction in the Czech companies.
Klíčová slova anglicky
Cluster analyse, Customer satisfaction
Vydáno
01.01.2001
Nakladatel
Ekonóm Bratislava 2001
Místo
Bratislava
ISBN
80-225-1382-2
Kniha
Kvantitatívne metódy v ekonómii a podnikaní
Počet stran
5
BIBTEX
@inproceedings{BUT4705,
author="Iveta {Šimberová},
title="Aplikace statistických metod v marketingovém výzkumu",
booktitle="Kvantitatívne metódy v ekonómii a podnikaní",
year="2001",
month="January",
publisher="Ekonóm Bratislava 2001",
address="Bratislava",
isbn="80-225-1382-2"
}